LEKCIA I. Ako začať, alebo návody za ručičku/ základné nastavenia
Strana 1 z 1
LEKCIA I. Ako začať, alebo návody za ručičku/ základné nastavenia
Vitajte v prvej lekcii o SCS editore a vytváraní módov pre hry od SCS konkrétne pre Euro truck simulator II.
Čo potrebujeme ako základ pre tvorbu módov?
1. Hru od SCS (ETS2) najlepšie je tvoriť hry bez DLC, aby ste vedeli módy čo najviac rozšíriť.
2. program na úpravu textových súborov (odporúčam Notepad++) *.sii;*.cfg;*.mat;*.tobj sú prípony ktoré sú vlastne textové súbory
3. program na vytváranie textúr *.dds DXT5 ; napr Photoshop, alebo iné.
4. archivovací program (odporúčam Winrar)
5. Blender alebo Zmodeler III pre úpravu modelov *.pmd po novom *.pim
a samozrejme čas a čas a čas
To by bolo k programom; poďme začať.
Najprv potrebujeme spraviť základné nastavenia pre hru.
V <DOKUMENTY/ETS2> sa nachádza súbor config.cfg ; tento si otvoríme a upravíme riadky pre:
uset r_device "gl" na "dx9" * ak máte už dx9 neplatí; takisto aj pre LINUX používateľov kde nieje DX ale GL ostáva
uset g_console "0 na 1
uset g_developer "0" na 2
Pre tvorcov máp:
Kde máte nainštalovanú hru to jest kde sa nacháza súbor BASE.scs :
1. Vytvorte priečinok <base> a do neho <map> teda NAPR. D:/HRY/ETS2/BASE/MAP/
2. extrahujte si súbor def.scs pomocou SCS extractora; nájdete ho na stránke ETS
3. stanovte si akú mapu chcete vytvoriť, alebo či chcete dotvárať do pôvodnej mapy
4. ak plánujete vlastnú mapu pripravte si podklad resp. predlohu podľa ktorej budete postupovať
Toto je základný predpoklad k tvoreniu módov.
V lekcii II sa budeme venovať editoru; skratkám v editore a podkladu pre mapu takisto aj uloženie mapy
/kapo944 15.12.2015
Čo potrebujeme ako základ pre tvorbu módov?
1. Hru od SCS (ETS2) najlepšie je tvoriť hry bez DLC, aby ste vedeli módy čo najviac rozšíriť.
2. program na úpravu textových súborov (odporúčam Notepad++) *.sii;*.cfg;*.mat;*.tobj sú prípony ktoré sú vlastne textové súbory
3. program na vytváranie textúr *.dds DXT5 ; napr Photoshop, alebo iné.
4. archivovací program (odporúčam Winrar)
5. Blender alebo Zmodeler III pre úpravu modelov *.pmd po novom *.pim
a samozrejme čas a čas a čas
To by bolo k programom; poďme začať.
Najprv potrebujeme spraviť základné nastavenia pre hru.
V <DOKUMENTY/ETS2> sa nachádza súbor config.cfg ; tento si otvoríme a upravíme riadky pre:
uset r_device "gl" na "dx9" * ak máte už dx9 neplatí; takisto aj pre LINUX používateľov kde nieje DX ale GL ostáva
uset g_console "0 na 1
uset g_developer "0" na 2
Pre tvorcov máp:
Kde máte nainštalovanú hru to jest kde sa nacháza súbor BASE.scs :
1. Vytvorte priečinok <base> a do neho <map> teda NAPR. D:/HRY/ETS2/BASE/MAP/
2. extrahujte si súbor def.scs pomocou SCS extractora; nájdete ho na stránke ETS
3. stanovte si akú mapu chcete vytvoriť, alebo či chcete dotvárať do pôvodnej mapy
4. ak plánujete vlastnú mapu pripravte si podklad resp. predlohu podľa ktorej budete postupovať
Toto je základný predpoklad k tvoreniu módov.
V lekcii II sa budeme venovať editoru; skratkám v editore a podkladu pre mapu takisto aj uloženie mapy
/kapo944 15.12.2015
kapo944- Admin
- Posts : 133
Points : 10169
Join date : 04.04.2015
Similar topics
» LEKCIA VII. Editor- značky/sign
» LEKCIA VI. Editor- model/models
» LEKCIA V. Editor-Prefaby/križovatky
» LEKCIA IV. Editor-cesty po druhé
» LEKCIA III. Editor-cesty po prvé
» LEKCIA VI. Editor- model/models
» LEKCIA V. Editor-Prefaby/križovatky
» LEKCIA IV. Editor-cesty po druhé
» LEKCIA III. Editor-cesty po prvé
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|