Pracujeme v editore II, brush a bezier patch
Strana 1 z 1
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch
Dnes budeme pokračovať v stavbe kde sme posledne prestali.
Na vytvorenie terénu ktorý je zložitejší tvarom, použijeme funkciu <bezier>
Používa sa ľahko je to štvorec, ktorý má viac záchytných bodov //nodes
tieto body môžeme posúvať a meniť ich výšku, čím dosiahneme požadovaný tvar.
Ak to máme hotové , pomocou railingu waterfront si vymodelujeme zbytok mosta // <3> a waterfront
Pridáme žel trať, ktorú si upravíme , trať nájdeme v cestách <roads,1> ako rail 1 alebo 2.
domodelujeme krajinu v tej oblasti a môžeme si pomôcť aj klasickým terénom <0>, pridala sa možnost vegetačnej zóny na obrázku fialová guľa kde sa nastavuje vegetácia áno alebo nie vo vyznačenej oblasti // niekedy býval pod cestami 1 ako možnosť terrain avšak ho presunuli do osobitnej kategórie pod <0>
k zmene farby terénu sa používa štetec/brush ako <B>
používa sa následovne :
označíme si cestu ktorú chceme, stlačíme tlačidlo <B> vyberieme si požadovaný typ terénu a veľkosť zafarbenia, a ľavým tlačidlom myši klikáme na terén zobrazujú sa biele štvorce, po zafarbení sú fialové; môžeme označiť aj viac ciest
!! štetec nefunguje na prefaby <2>
pokračovanie neskôr
pokračovanie neskôr
Na vytvorenie terénu ktorý je zložitejší tvarom, použijeme funkciu <bezier>
Používa sa ľahko je to štvorec, ktorý má viac záchytných bodov //nodes
tieto body môžeme posúvať a meniť ich výšku, čím dosiahneme požadovaný tvar.
Ak to máme hotové , pomocou railingu waterfront si vymodelujeme zbytok mosta // <3> a waterfront
Pridáme žel trať, ktorú si upravíme , trať nájdeme v cestách <roads,1> ako rail 1 alebo 2.
domodelujeme krajinu v tej oblasti a môžeme si pomôcť aj klasickým terénom <0>, pridala sa možnost vegetačnej zóny na obrázku fialová guľa kde sa nastavuje vegetácia áno alebo nie vo vyznačenej oblasti // niekedy býval pod cestami 1 ako možnosť terrain avšak ho presunuli do osobitnej kategórie pod <0>
k zmene farby terénu sa používa štetec/brush ako <B>
používa sa následovne :
označíme si cestu ktorú chceme, stlačíme tlačidlo <B> vyberieme si požadovaný typ terénu a veľkosť zafarbenia, a ľavým tlačidlom myši klikáme na terén zobrazujú sa biele štvorce, po zafarbení sú fialové; môžeme označiť aj viac ciest
!! štetec nefunguje na prefaby <2>
pokračovanie neskôr
pokračovanie neskôr
kapo944- Admin
- Posts : 133
Points : 10151
Join date : 04.04.2015
Similar topics
» Pracujeme v Editore
» Pracujeme v editore III
» LEKCIA II. Editor, skratky v editore, podkladová mapa, vytvorenie vlastného scs súboru
» Pracujeme v editore III
» LEKCIA II. Editor, skratky v editore, podkladová mapa, vytvorenie vlastného scs súboru
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|