Pracujeme v editore II, brush a bezier patch

Goto down

Pracujeme v editore II, brush a bezier patch Empty Pracujeme v editore II, brush a bezier patch

Odoslať pre kapo944 za Št september 15, 2016 11:08 am

Dnes budeme pokračovať v stavbe kde sme posledne prestali.

Na vytvorenie terénu ktorý je zložitejší tvarom, použijeme funkciu <bezier>
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch Xlxxjn

Používa sa ľahko je to štvorec, ktorý má viac záchytných bodov //nodes
tieto body môžeme posúvať a meniť ich výšku, čím dosiahneme požadovaný tvar.
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch 4kv2av
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch 2zqd2ms


Ak to máme hotové , pomocou railingu waterfront si vymodelujeme zbytok mosta  // <3> a waterfront
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch 2m7gmmw
Pridáme žel trať, ktorú si upravíme , trať nájdeme v cestách <roads,1> ako rail 1 alebo 2.

domodelujeme krajinu v tej oblasti a môžeme si pomôcť aj klasickým terénom <0>, pridala sa možnost vegetačnej zóny na obrázku fialová guľa kde sa nastavuje vegetácia áno alebo nie vo vyznačenej oblasti // niekedy býval pod cestami 1 ako možnosť terrain avšak ho presunuli do osobitnej kategórie pod <0>
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch 121u6fb

k zmene farby terénu sa používa štetec/brush ako <B>
Pracujeme v editore II, brush a bezier patch S2e2vr

používa sa následovne :
označíme si cestu ktorú chceme, stlačíme tlačidlo <B> vyberieme si požadovaný typ terénu a veľkosť zafarbenia, a ľavým tlačidlom myši klikáme na terén zobrazujú sa biele štvorce, po zafarbení sú fialové; môžeme označiť aj viac ciest


!! štetec nefunguje na prefaby <2>

pokračovanie neskôr

pokračovanie neskôr

kapo944
Admin

Posts : 133
Points : 4835
Join date : 04.04.2015

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Návrat hore


 
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.