Pracujeme v editore II, brush a bezier patch

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down

Pracujeme v editore II, brush a bezier patch

Odoslať pre kapo944 za Št september 15, 2016 11:08 am

Dnes budeme pokračovať v stavbe kde sme posledne prestali.

Na vytvorenie terénu ktorý je zložitejší tvarom, použijeme funkciu <bezier>


Používa sa ľahko je to štvorec, ktorý má viac záchytných bodov //nodes
tieto body môžeme posúvať a meniť ich výšku, čím dosiahneme požadovaný tvar.




Ak to máme hotové , pomocou railingu waterfront si vymodelujeme zbytok mosta  // <3> a waterfront

Pridáme žel trať, ktorú si upravíme , trať nájdeme v cestách <roads,1> ako rail 1 alebo 2.

domodelujeme krajinu v tej oblasti a môžeme si pomôcť aj klasickým terénom <0>, pridala sa možnost vegetačnej zóny na obrázku fialová guľa kde sa nastavuje vegetácia áno alebo nie vo vyznačenej oblasti // niekedy býval pod cestami 1 ako možnosť terrain avšak ho presunuli do osobitnej kategórie pod <0>


k zmene farby terénu sa používa štetec/brush ako <B>


používa sa následovne :
označíme si cestu ktorú chceme, stlačíme tlačidlo <B> vyberieme si požadovaný typ terénu a veľkosť zafarbenia, a ľavým tlačidlom myši klikáme na terén zobrazujú sa biele štvorce, po zafarbení sú fialové; môžeme označiť aj viac ciest


!! štetec nefunguje na prefaby <2>

pokračovanie neskôr

pokračovanie neskôr

kapo944
Admin

Posts : 132
Points : 3079
Join date : 04.04.2015

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore


 
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.