Pracujeme v Editore
Strana 1 z 1
Pracujeme v Editore
Pre ilustráciu funkcii som použil krátky úsek R3 a tento úsek si vytvoríme spoločne :
1. <1> a <E> pre položenie novej cesty, vyberieme ľubovoľnú cestu, neskôr si ju upravíme..
postupoval som podľa podkladu (čierna čiara) a pridal cestu ;
2. stlačíme <M> a označíme celú cestu a upravíme parametre <P> // použil som road 1 scan temp
3. na začiatok a koniec úseku položil križovatky pomocou <2> a <e> (cross 1x1 tshape)
4. pomocou bočného pohľadu kamery <C> a klávesy <N> a ešte aj pripadne <H> som zmenil výšku niektorých bodov (stredná hodnota v okne height) a tým vytvoril most ktorému cez <P> v railing som pridal zábradlie
5. pridáme si cestu popod most a nastavíme napr. terén (<P>) na <hill for bridge> a máme pekne vymodelovaný kopec presne na most POZOR na cestu popod most zapneme v <P> NO COLLISION
6.Na tomto obrázku vidno ako vytvoriť stenu popod most pomocou <3> a <E> (railing) a to stena zvaná <waterfront>
7. môžeme sa s tým ešte pohrať pridat tunel a podobne a nakoniec si označíme cesty (<M>+ označit body), ktoré nechceme aby boli v navigácii GPS a odškrtneme políčko <show in UI map>
8. do hry pridáme naše autíčko (klavesy na numpade + a - otačame autom) a hru uložíme ! // (auto:používa sa na testovanie hry v editore, kliknutím na zelenú šipku (play))
9. ukončíme editor vložíme našu uloženú mapu do nášho módu // (ak máme; ak nie vytvoríme)
10. zapneme editor a môže pokračovať alebo stlačiť zelenú šípku (play)
1. <1> a <E> pre položenie novej cesty, vyberieme ľubovoľnú cestu, neskôr si ju upravíme..
postupoval som podľa podkladu (čierna čiara) a pridal cestu ;
2. stlačíme <M> a označíme celú cestu a upravíme parametre <P> // použil som road 1 scan temp
3. na začiatok a koniec úseku položil križovatky pomocou <2> a <e> (cross 1x1 tshape)
4. pomocou bočného pohľadu kamery <C> a klávesy <N> a ešte aj pripadne <H> som zmenil výšku niektorých bodov (stredná hodnota v okne height) a tým vytvoril most ktorému cez <P> v railing som pridal zábradlie
5. pridáme si cestu popod most a nastavíme napr. terén (<P>) na <hill for bridge> a máme pekne vymodelovaný kopec presne na most POZOR na cestu popod most zapneme v <P> NO COLLISION
6.Na tomto obrázku vidno ako vytvoriť stenu popod most pomocou <3> a <E> (railing) a to stena zvaná <waterfront>
7. môžeme sa s tým ešte pohrať pridat tunel a podobne a nakoniec si označíme cesty (<M>+ označit body), ktoré nechceme aby boli v navigácii GPS a odškrtneme políčko <show in UI map>
8. do hry pridáme naše autíčko (klavesy na numpade + a - otačame autom) a hru uložíme ! // (auto:používa sa na testovanie hry v editore, kliknutím na zelenú šipku (play))
9. ukončíme editor vložíme našu uloženú mapu do nášho módu // (ak máme; ak nie vytvoríme)
10. zapneme editor a môže pokračovať alebo stlačiť zelenú šípku (play)
kapo944- Admin
- Posts : 133
Points : 10112
Join date : 04.04.2015
Similar topics
» Pracujeme v editore III
» Pracujeme v editore II, brush a bezier patch
» LEKCIA II. Editor, skratky v editore, podkladová mapa, vytvorenie vlastného scs súboru
» Pracujeme v editore II, brush a bezier patch
» LEKCIA II. Editor, skratky v editore, podkladová mapa, vytvorenie vlastného scs súboru
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|