SVK MAP ETS2
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LEKCIA III. Editor-cesty po prvé

Goto down

LEKCIA III. Editor-cesty po prvé  Empty LEKCIA III. Editor-cesty po prvé

Odoslať pre kapo944 Št december 24, 2015 11:06 pm

Vitajte, ďakujem že toto čítate Smile , ak ste prišli sem tak vedzte že teraz začne ta pravá zábava.

1. zapneme si editor //vid lekcia II.
2. máme veľké okno pred sebou a to je naša pracovná plocha
3. pred sebou by ste mali mat autíčko a pod ním by sa mala zobrazovať podkladová mapa (dalej len bmapa)  / podkladová mapa vid lekcia II.

CESTY:

1. pre vytvorenie cesty používame klávesu <1>(+) hore nad písmenami ne na numpade a klávesu <E> //1,2,3... sú skraty na cesty budovy križovatky atd. // <E> new item nová položka vid lekcia II.
2. teda stlačíme <1> a potom kláves <E> a zobrazí sa nám tabuľka s názvom road item, no my však klikneme na plochu 1x LTM a niekde inde trochu dalej na ploche znova 1x LTM  // LTM ľavé tlačidlo myši
3. pred nami sa zobrazí jeden diel cesty a stlačíme klaves <ESC>   // <ESC> JE NAJDôLEŽITEJšÍ KLÁVES, VŽDY SA NÍM STORNUJE AKCIA KTORÚ ROBÍME A VRACIAME SA DO ZÁKLADNEJ POLOHY , VŽDY HO STLAČTE AK NIEČO DOKONČÍTE či už pohyb alebo niečo iné
4. máme cestu položenú  LEKCIA III. Editor-cesty po prvé  1zvd1rk
5. každý diel má minimálne dva body (spájame ako auto dráhu do seba zapadajú časti) zelený a červený .

BODY (NODE) //platí pre cesty

1. zelený a červený spájame je to OK
2. zelený a zelený nespájame neje to  OK
3.  červený a  červený  nespájame neje to  OK

ak máme 2 a viac takýchto dielov tak ich potrebujeme spojiť.
Spájame a posúvame body klávesom <M> a LTM posúvame


AK nám cesty nejdú spojiť a body súhlasia znamená že nemajú rovnakú výšku:
Výška

1. na to nevhodný je  stlačíme <H> a ručne kliknutím na 1 bod LTM a posúvame myšou a tým meníme výšku nepresne // najlepšie ho využijete na tvorbu kopcov a dolaďovanie terénu
2. vhodný je  stlačíme kláves <N> a klikneme na prvý bod ktorý chceme spojiť LTM a zobrazí sa tabuľka  node properties   LEKCIA III. Editor-cesty po prvé  Dfvw4l
nastavíme výšku akú chceme , pre dva spájané body musí byť rovnaká a body spojíme // požívame hlvane pri potrebe presnej výšky to jest napr v meste, či mosty a rieky
3. stlačíme a držíme kláves <ALT>, <M> a spájame body posunom LTM jeden na druhý

LEKCIA III. Editor-cesty po prvé  33jtlqo

Teraz dokážeme spájať body čo je veľmi dôležité pre pokračovanie, a nabudúce si ukážeme ako upravujeme nastavenia cesty a čo konkrétne veci znamenajú pri cestách // nezabudnite hru uložiť....

kapo944
Admin

Posts : 133
Points : 10133
Join date : 04.04.2015

Návrat hore Goto down

Návrat hore

- Similar topics

 
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.